Termeni și condiții

Utilizarea acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții.

Este recomandată citirea tuturor termenilor și condițiilor.

I. TERMENI ȘI CONDIȚII

Acești Termeni și Condiții reglementează relația comercială dintre www.cofetăria-atena.ro și client, cu privire la vânzarea online de către www.cofetăria-atena.ro clientului a produselor menționate pe acest site. Prin lansarea comenzii, clientul acceptă automat prevederile acestor Termeni și Condiții.

II. CONDIȚII DE PROCESARE ȘI LIVRARE A COMENZII

Ofertele/cupoanele/promoțiile nu se cumulează cu alte oferte aflate deja în derulare.

  • Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile și ofertele aflate în derulare fără o notificare în prealabil.
  • Fotografiile sunt cu titlu de prezentare.
  • Comandă minimă pentru livrare, în aria de livrare a sectoarelor 4 si 5, este de 70 de lei plus transport 19 lei.
  • Comandă minimă pentru livrare, pentru sectoarele 1, 2, 3 si 6 , este de 150 de lei plus transport 19 lei.
  • Comandă minimă pentru livrare, pentru ILFOV, este de 200 de lei plus transport 19 lei.
  • Ne rezervăm dreptul de a decide dacă putem livra în anumite zone, în timp util.
  • Prețurile produselor sunt exprimate în lei și includ TVA.
  • Modalități de plată: card bancar sau numerar.
  • Produsele noastre pot conține următorii alergeni: Gluten din grâu, ouă și/sau derivate, lapte și/sau derivate, soia și/sau produse pe bază de soia, pește și/ sau produse pe bază de pește.
  • Timpul de livrare este de 90 – 120 min și este aproximativ.

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putând prezenta abateri minore de la pozele și descrierile prezentate pe site.

III. RETURNAREA PRODUSELOR ANULAREA COMENZILOR

Clientul poate solicită returnarea produselor / anularea comenzilor în următoarele situații:

  • Comenzile prezintă deteriorări severe.
  • Există întârzieri în livrarea produselor mai mari de 4 ore, calculate din momentul lansării comenzilor.
  • Produsele au fost livrate/facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul poate refuză recepția.

Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar în situația în care produsul nu se mai află pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

În momentul efectuării unei comenzi, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.

Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil.

În situația în care suma achitată de către Client în baza comenzii online, plata card, este anulată de acesta, în conformitate cu regulamentul Atena, restituirea sumei plătite în contul Clientului va fi transferată în termen de 30 zile de la anularea comenzii.