Politica de retur

Clientul poate solicită returnarea produselor / anularea comenzilor în următoarele situații:

Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar în situația în care produsul nu se mai află pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

În momentul efectuării unei comenzi, Clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.

Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil.

În situația în care suma achitată de către Client în baza comenzii online, plata card, este anulată de acesta, în conformitate cu regulamentul Atena, restituirea sumei plătite în contul Clientului va fi transferată în termen de 30 zile de la anularea comenzii.